Omdat jij graag op een gemakkelijke en snelle manier in contact wilt komen met jouw intermediair (zoals intercedent of accountmanager) om jouw werkgeluk te bespreken wanneer dat wenselijk is.
Nadat jij jouw uitzendbureau/intermediair hebt doorgegeven dat je gebruik wilt maken van de app, krijg je wekelijks 3 nieuwe vragen in de app die gaan over hoe jij jouw werkweek ervaart. Het kost je slechts enkele minuten om deze vragen te scoren door middel van een slider. Bovendien zie je op een leuke manier de smileys van kleur en vorm veranderen. Om het jou gemakkelijk te maken.
Nee! Jouw deelname is op basis van volledige vrijwilligheid. Wij begrijpen wel waarom de organisatie jou vraagt om mee te doen. Omdat zij graag op de hoogte zijn van jouw wel en wee. En zij jou kunnen helpen als daar behoefte aan is. Je kunt er alleen maar beter van worden!
Je kunt jouw uitzendorganisatie/bemiddelingsbureau doorgeven dat de app bestaat en hen vragen zich daarvoor aan te melden. Zij kunnen dit kenbaar maken via www.iSeleQt.com of direct een mailtje sturen naar werkgeluk@iSeleQt.com.
De app is beschikbaar in de Nederlandse, Engelse en Poolse taal. Mocht je behoefte hebben aan een andere taal, laat het dan jouw contactpersoon weten. We kijken dan samen naar de mogelijkheden.
Op de eerste plaats is de app er voor jou! Je krijgt direct feedback en tips nadat jij de 3 vragen hebt gescoord. Daarnaast zie je in jouw ‘heppie-lijn’ hoe je in de afgelopen 3 weken hebt gescoord. Dan krijg je een mooi beeld van hoe jij werkgeluk over een langere periode ervaart.
Daarnaast krijgt de intermediair ook inzage in jouw scores zodat zij contact met je kunnen opnemen als het even niet zo lekker gaat. Wel zo fijn dat je hier niet alleen in staat!
Zolang als de organisatie heeft aangegeven gebruik te maken van het systeem, kun je in principe meedoen. Maar die beslissing ligt bij jou en jouw contactpersoon (intercedent, accountmanager). Zowel jijzelf als de organisatie kan beslissen (tijdelijk) de app ‘on-hold’ te zetten. Bespreek met jouw contactpersoon wat je wensen zijn.
Heppie verder nog vragen?
Stel je vraag rechtstreeks aan jouw contactpersoon van je uitzendorganisatie of bemiddelingsbureau.